CMU, Mount Pleasant, MI - Reisverslagen van Lisa de Haan - WaarBenJij.nu CMU, Mount Pleasant, MI - Reisverslagen van Lisa de Haan - WaarBenJij.nu
CMU, Mount Pleasant, MI

Voor mijn studie ga ik een semester in het buitenland studeren in Mount Pleasant, Michigan.

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

En toen was er nog maar 1 maand over!

24 September 2012

Discovering Michigan!

22 Augustus 2012

Mysterie ontrafeld!

18 Augustus 2012

Record
Lisa

Voor mijn studie American Studies ga ik een semester aan CMU studeren! Natuurlijk ga ik daarnaast ook veel leuke dingen doen, en daarover zal ik jullie via dit dagboek op de hoogte proberen te houden! Have fun

Actief sinds 16 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7911

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2012 - 03 Januari 2012

CMU, Mount Pleasant, MI

Landen bezocht: